PAP / gś
Ostatni raport przeprowadzony przez Santander Consumer Bank wykazał, że aż 88 procent Polaków robi zakupy za pośrednictwem e-commerce, a 59 proc. z nich w ten sposób dokonuje zakupu odzieży i obuwa.
Ostatni raport przeprowadzony przez Santander Consumer Bank wykazał, że aż 88 procent Polaków robi zakupy za pośrednictwem e-commerce, a 59 proc. z nich w ten sposób dokonuje zakupu odzieży i obuwa.
PAP / tk
Co trzeci Polak jest gotowy, aby robić zakupy w tzw. metaświecie (metaverse) - wynika z opublikowanego badania Santander Consumer Banku. Dodano, że 7 proc. respondentów nie kupiłoby produktów marki, która nie wspiera ekologicznego stylu życia, natomiast 12 proc. nie miałoby z tym problemu.
Co trzeci Polak jest gotowy, aby robić zakupy w tzw. metaświecie (metaverse) - wynika z opublikowanego badania Santander Consumer Banku. Dodano, że 7 proc. respondentów nie kupiłoby produktów marki, która nie wspiera ekologicznego stylu życia, natomiast 12 proc. nie miałoby z tym problemu.
PAP / psd
42 proc. respondentów uważa, iż zakupy w internecie mogą być ryzykowne, ale nie zmienia do faktu, że i tak ich dokonują - informuje "Puls Biznesu", powołując się na raport firmy Gemius.
42 proc. respondentów uważa, iż zakupy w internecie mogą być ryzykowne, ale nie zmienia do faktu, że i tak ich dokonują - informuje "Puls Biznesu", powołując się na raport firmy Gemius.